20 år och den bästa ...

Födelsedagen. Jepp..
Var och hälsade på moster och hennes platta katt ;) Hon skulle gratta mig , Och fick en störtskön present av henne. Jaaa störtskön kan man verkligen säga . En dag på SPA, det kan jag verkligen behöva.

Sen så var Emelie och Adde här och käkade mat , Sedan vart det en öl och singstar , JAG VANN! Kan man kanske säga .. om man får fuska så ..
Sedan bestämde vi att vi skulle gå på Olearys och ta en öl eftersom ja fyllde år , ( efter kl 00.00 ) , men emelie och adde gick hem och sov och vi vandrade vidare. På vägen dit mötte vi ett gäng snorungar som börja skrika och gasta och skulle bråka , När ena killen med oss gick fram drog ungen Kniv,  OMG .. Tuff kille .. BÄRA KNIV I TIMRÅ .. DET är status det , eller inte ..

Sedan bor det iväg hem .. kvällen var inte nå vidare rolig efter vi hade varit med Adde och Emelie .

Så idag har jag jobbat , Och sedan hade jag min lilla simgrupp ! Inget födelsedagsfirande direkt.. Men men , Hade inte förväntat mig det heller !

Jag gick hem och väntade på att min kära pappa skulle hälsa på , fick parfym och presentkort .. Sååå snällt av honom.

När han hade gått gick Min underbara pojkvän och la sig , Han ropade dit mig , Och jag som vanligt lite små less .. NEj ja orkar inte .. VIll ligga på soffan .. Men karln lyckades lura dit mig ändå.. När jag lägger mig och drar upp täcket ser jag en liten röd ask vid kudden .. generad och rörd så trodde jag att ja visste vad det var, Men ändå inte säker . När jag öppnade såg jag det ....

ÅHHHH VAD GLAD JAG VART! JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROOOOLIGT MYCKET.. JAG HAR DEN MEST UNDERBARA KILLEN SOM EXISTERA PÅ DENNA JORD!


                       image4



JAAA , DEN 13/1-08 , PÅ MIN 20-ÅRS DAG .
DEN KAN INTE BLI SÅ MYCKET BÄTTRE..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback