Ett år ..

Aaa det har jag och johan varit tillsammans nu , Ett år,  Tiden går fort när man har roligt ..
Har varit på timråbo idag ,Nu är lägenheten borta , Ska bara städa den och så .
skööönt som bara den ..

Skulle åka bräda idag med Emelie , men ¨så vart det inte , Tar det någon annan dag istället ..
Tänkte åka och städa ur lägenheten lite lätt medan johan är på träningen istället .

Måste städa här hemma också , Ser ut som ett bombnedslag här , Kläder överallt . Helt otroligt att det är så sjukt dåligt med garderober här , tur man har Johan som är snickare . Han håller nämligen på att bygga en i våran lilla skrubb ..

Nu måste jag laga mat till min pojk ..

MIn

15/1-2007
 EVIG KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback