Från Timrå till Sulå...

PÅ SKOTERN! Johan hade tippat på att det skulle ta endast 45 minuter .. Men innan vi kom fram hade det tagit 2½ timma. Men vare värt ? ja vet inte ,  Satt mest och spände mig medan johan körde. .
När vi kom fram så fick vi lite käk , som gjorde magen orolig . Fan va stark maten var .. uscha , äter jag aldrig mer..
Sedan for vi iväg  med skotrarna , Alla hade varsin .. For ner till norrsjön och grillade korv och varma mackor , SKOJAR DU? fan v i hade ju nyss ätit .. Jaja , Fisen sa till mig att man fick äta  vad man ville på lördagarna , så jag var inte omöjlig..

Nu sitter v i hemma runt ett bord allihopa , Dom stora dricker alkohol .. Själv har man bara druckit något glas vin , Så himla trött så jag tänkte snart dra mig till sängen.. 
Ska ju upp tidigt imorgon och åka till någon sjö med skotrarna .. Några bilder har jag inte heller kunnat knäppt , för kameran är tydligen helt död .. Något fel på den också . så nu måste jag åka och köpa en ny när lönen kommer ..

Sitter och kollar just nu på johan och hans pappa , Fan dom är kopior av varandra ! Sjukt lika varandra ..
Nää nu ska jag gå och vara lite social innan man kryper ner i sängen ..

Solsken och Skotern

 
Solen sken


Grillade korv i massor


Johan pimplar på ett speciellt
sätt


Själv satt jag på skotern
och pimplade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback