Hela veckan ..

Har gått sedan ja skrev , och inte har mycket hänt sen det heller . jaa förutom att jag har jobbat då .. Och sen har jag väntat på min lön , så jag ska få åka och handla lite .. MEN ICKE! chefen hade glömt att lämna in lönepapperen så nu får jag vänta en hel vecka till .. Jobbigt , tur man har en snäll pojkvän ..

har nästan nyss kommit från simhallen , jag och sebastian passade på att prova på vattengympa , jaa precis , det som kärringarna gör , fast vi stod ute på djupa och trampa vatten och kämpa på för att inte hamna med huvudet under vattnet .. rätt roligt ändå , sedan gick vi in i gymmet och körde en timma ..

Imorgon är jag ledig och då ska jag fara och bada med Oskar , Mammas kompis barn är det .. Får se hur det går .. ska försöka hjälpa honom lite , han är nämligen lite rädd för vatten .

Sen efter det ska jag iväg och kolla på pojken min , han har träningsmatch , och efter det hoppas jag det blir en god middag och mycket mys , en bra film kanske ? vem vet .. får hoppas på det ..

Nu ska jag packa lite för imorgon , och sedan ska ja lägga mig i soffan med Johan ..

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback