Smörgåstårta och Fläskifilé..

Är det jag har varit och handlat idag . Jepp mamma, låtsaspappa  och lillebror kommer och firar mig ikväll istället , eftersom jag jobbar på söndag.
Och imorgon ska Emelie och Adde komma och äta . Eller Adde ska väl rättare sagt laga maten , Johan också ..
Jag och Emelie ska ligga på soffan och slappa ..

Ja ska aldrig mer åka och handla med Emelie iaf , fan vilket strul ; fel grädde, välte ut hela korgen vi gick och drog på. Jaa säg något som gick rätt till inne på affären .. inte mycket ..

Var även och gjorde om min tatuering för andra gången , Nu är jag nöjd iaf .. har börjat fundera på en ny på ett annat ställe .. Lite farligt det där med tatuering , En härlig smärta som man gärna vill känna på igen efter att man redan har gjort en . Men det får inte bli för många ..

Pojken har åkt iväg och spelat poker med polarna sina , Så nu ska ja åka och köpa fikabröd och duka tills min kära familj kommmer ..

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback