Snart så ..

Är lägenheten urstädad och borta , Slipper jag bry mig om den nå mer snart ..

Skulle kliva upp åtta imorse och åka och städa och plocka ur den , Men vaknade klockan tolv istället ..
Men åkte och städade lite , Sedan åkte jag till simhallen och tränade lite..
Mamma, Moster och styvpappa kom också till simhallen och tränade ..

Efter det åkte jag på affären och köpte blåbärssoppa ,cola och snus till min pojkvän som låg hemma halvdöende ..
Stackarn har sovit sen fyra idag och sover fortfarande .. OTROLIGT.
Men det är väl så när man är sjuk.

Sedan åkte jag till lägenheten och städade igen , Nu har jag bara en kartong som ska hem , sen ska skiten bara städas..
¨
Så nu sitter jag här , tråkigt som bara den , Pojken sover och ingen har man att prata med på internet heller , Längtar verkligen tills Karla kommer hem ..


nää nu ska jag pallra mig till sängen , Tänkte kliva upp och gå och träna imorgon .
Så det händer någonting ..

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sov Gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback