Sova sova säng säng säng ..

Gick och la mig klockan sex imorse , Då vaknade johan , eftersom han hade sovit sen klockan kvart över fyra igår eftermiddag.
Skulle kliva upp klockan tolv och åka och träna innan jag skulle börja jobba , men så vart det inte , klev upp en halvtimma innan ja började istället , det vill säga klockan halv fyra ..
Tänkte träna efter jobbet , men så vart det inte heller. Fick åka hem till pojken min istället , göra fika och mysa .

Imorgon ska dom besikta lägenheten , sedan ska jag och johan bygga klart våran lilla garderob vi håller på med .
Sedan tänkte ja tvinga ner honom till simhallen och träna , bubbla och basta lite . Får se om man är så flitig att man får ner honom bara .
 
På lördag ska vi åka skoter upp till sulå , där johans pappa bor .. Ska bli roligt . Ska försöka få med mig kameran också. Fiska vill jag också göra , men det lär vi väl inte göra . Lär väl bara bli skoteråkning .

Nu ska ja lägga mig bredvid min underbart vackra pojkvän som ligger här på soffan och halvsover .
SOV GOTT!


PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback