5 Mars -08

Jaa det märks att vårvädret är på väg , solen uppe mycket tidigare , och även jag . Pigg som bara den på morgonen nu.
Hinner få mycket mer gjort också , idag har jag tom hunnit tvättat , Gjort matlåda åt pojken min.
Han brukar bli glad när han slipper sånt när han kommer hem från jobbet eller träningen.

En timma kvar ungefär tills man ska till jobbet , och förhoppningsvis slipper jag jobba till elva, Skulle vara skönt faktiskt eftersom jag inte mår så bra.

I övermorgon har även älsklingen uppkörning , Hoppas han klarar det .
Slipper jag köra hela tiden .. ( önsketänkande) för så lär det väl inte bli.

Nu ska jag ner till tvättstugan och hämta den sista tvätten , sen ska ja städa lite innan ja traskar iväg till jobbet ..SUCK SUCK SUCK!


PEACE!

Solväder

SOL & VÄRME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback