9 Mars - 08

En till jobbig dag .
Gud vad jag känner mig gnällig , Ska jag inte vara .
Ska vara glad istället .

Har nyss vaknat , har sovit lite efter att jag kom he mfrån jobbet.
Ska iväg till Emelie och Andreas och äta mat, snällt tycker jag som inte har någon större lust att laga mat ikväll.
Så det ska bli mysigt.

Nä nu ska ja lägga mig på soffan igen en snabbis ;)

Här kommer lite bilder på lägenheten för er som inte sett .

image15

Vardagsrummet

sovrummet

Sovrummet



image16

Köket

hallen

Hallen


Hare gött !

/Elin


Kommentarer
Postat av: Anna

Fint ni har det :) Vart är det ni bor?

Postat av: Elin

vi bor på Banérgatan i Timrå :)

2008-03-22 @ 12:24:28
Postat av: Marre

fan vad tjusigt du har det! (:

2008-05-13 @ 19:05:05
URL: http://maryon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback