Ännu en dag..

Som är mer lik den andra . Sitter här nu med en kopp i kaffe och funderar på om jag ska ställa mig och göra mat till sambon min, Men tror inte jag orkar det idag .

Ont i halsen har jag även , jag får aldrig komma ner på simhallen och simma innan ja börjar jobba . Om bara halsen kunde bli bättre så man får röra på sig lite .
Soligt väder är det dock idag, Man kanske skulle ha pallrat sig ut på en promenad.
RING RING
Så blev det inte .Mamma ringde nyss och skulle bjuda mig på lunch .
Hon är allt för bra snäll min mamma!
Imorgon är både jag och Johan ledig.
Då ska Johan köra upp ,och jag ska sitta inne och vara nervös.
Sedan ska jag med mamma och moster min på spa hela dagen .
Kan behövas!
 Nu måste ja pysa iväg till min mamma!
/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback