En relaxdag och även farfylld..

Nu har jag precis satt mig ner , tack och lov kan man säga . Har flängt på hela dagen idag, samtidigt som att jag har tagit det lugnt.

Var ledig idag, men det kunde man icke tro, Klev upp nio imorse . Skjutsade in Johan till uppkörningen.
Och där fick jag sitta och vänta i 45 minuter , som ändå kändes som 2 timmar.
Jag tror jag var mer nervös än honom faktiskt.
 När han kom tillbaka var jag mer än nyfiken , han skaka på huvudet till mig och ja trodde naturligtvis att han inte hade klarat det , förrän killen som han hade kört med berättade för mig att vi nu hade två körkort .
Jag vart så glad för hans skull, och inte för min ;) , nu var jag både utan bil , och när jag väl fick sitta i den fick ja sitta i passagerar sätet och vara nervös , Jag är nämligen sjukt åkrädd.
Men det har gått bra .

GRATTIS ÄLSKLING!

Efter att Johan skjutsat upp mig på Södra berget , så var jag, mamma, och moster min på spa.
Otroligt skönt måste jag säga , Höll på somna där ett tag .
Det ska jag defenitivt göra om .
Vi var där några timmar och sedan åkte vi på Jops och blev bjuden på middag.
Tack och lov för de, är så fattig nu att jag knappt har råd med nudlar, För er som vill veta.
Tur man får lön nästa vecka ..

Nu har vi precis kommit hem  , Har varit hos Johans pappa i Sulå och hälsat på en stund, Eller Johan har hälsat på , Jag har mest lekt med min nya kamera som jag hämtade ut förut idag.
Den kommer jag ha mycket roligt med .

Nu ska ja gå och lägga mig på soffan , Ska nämligen jobba imorgon , SUCK SUCK är det faktiskt .
Är väldigt trött och känner att jag skulle behöva en veckas semester .

Sov gott , gott folk :)

/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback