Oj!

Det var längesen jag skrev såg ja , Har väl inte hunnit med mig så mycket , Jobbar ju och sliter . Både på jobbet och här hemma .

Vad har hänt sen sist då , jaa inte så roliga grejor kanske .
Har varit ner i Härnösand och hälsat på Sara . Tog bilen mitt i natten och gick på krogen .
Men när Jag och Johan skulle åka hem vare nån dum jävla snorunge som hade slagit sönder rutorna för mig , Det Var bara för mig och Johan att åka  hem med lakan som fönster. Det är nog inte meningen att jag ska ha bil.

Vad har hänt mer då ? jaa inte så mycket.. Köpt en kamera har jag gjort . Vet väl itne om den är så bra, men hoppas det .
Kamera


Sen har jag bokat en resa till mig och älsklingen , en vecka i Kroatien , det ska bli skönt .
Har väl aldrig gjort något riktigt tillsammans . Så det ska bli riktigt riktigt skönt.
Kroatien

RABAC , KROATIEN
29/6




Mamma och Låtsaspappa min har flyttat ihop igen , YIPPIII!

jaa sen har väl lite onödigt tråkiga saker också hänt sen sist jag skrev!


´Ska försöka skriva lite mer här !

Hare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback